fredag den 7. juni 2013

God musik til madlavning!

Når jeg laver mad og bager, så hører jeg ALTID musik! Det gør det lidt sjovere i køkkenet, jeg har herunder skrevet min musikliste, som jeg hører når jeg laver mad.. Håber i vil tjekke de fede numre ud! :)

Neonlys- Ukendt Kunstner
Ny Dag Truer- Pede B
Nordvest- Baba Black
So Far- Superheroes
La' Mig Rulle Dig- Pharfar
Skylder Dig Ikke Noget- L.I.G.A
Laver Penge- Ankerstjerne
Strong Enough- Cher
Uden Forsvar- Marie Key
Ring Til Politiet- Bring Det På
Nummer 49- Barbara Moleko
Kom Kom- Stanley Most
Moves Like Jagger- Maroon 5 feat. Christina Aguilera
Jo-Ann- The Heartbreak Hotels (Jonatan Spang og Casper Crump)
Boggie Wonderland- Earth, Wind & Fire
Stayin Alive- Bee Gees
Daddy Cool- Boney M.
Eye Of The Tiger- Survivor

I er meget velkomne til at skrive jeres yndlings sange i kommentarfeltet! : )


Ingen kommentarer:

Send en kommentar